wtorek, 16 września 2014

Wianek z hortensji i podziękowania dla Was...

Witajcie! Jesteście kochane!

Dziękuję za tak wiele komentarzy, słowa otuchy i miłe słowa.
Przyznaję, że jestem zestresowana, męczą mnie różne niepokojące myśli...

Cały czas myślę, co jeszcze muszę zrobić....
Mam tysiące rozterek...., ale... mam nadzieję, że powoli wszystko ogarnę....
Ufffff.....


Dzisiaj się troszeczkę zresetowałam - uwiłam wianek z hortensji.

Wykorzystałam słoneczny dzień, nazrywałam kwiatów i plotłam...
Wianek  będzie ładną dekoracją na jesienne dni.


 Teraz tylko zdjęcia, a Wy już wiecie, że mało zdjęć nie umiem robić :)








Dziękuję jeszcze raz !!!

Obiecuję, że już za kilka dni będę częściej gościć na Waszych blogach.
Wybaczcie, że ostatnio nie piszę komentarzy, ale myśli rozbiegane......no- sklep, sklep......

Uściski serdeczne.
Wasza znerwicowana Insomnia :)

16 komentarzy:

  1. Piękny wieniec, a sklep? z pewnością się rozwinie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wianek prześliczny! A za powodzenie nowego przedsięwzięcia trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny wianek ! trzymam kciuki za sklep, zresztą tworzysz tak piękne rzeczy że nie ma innej opcji - musi się udać :):):)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia zatem życzę i jak najmniej stresów :)
    Śliczny wianek,uwielbiam hortensje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wianek.Czy masz jakiś sprawdzony sposób na suszenie kwiatów? Pięknie wyglądają brzegi hortensji cieniowane róźem:) A co do sklepu na pewno wszystko się uda, nie moźesz myśleć inaczej.A nerwy to normalne uczucie,zawsze towarzyszą nam,a szczególnie gdy nam na czymś zaleźy.Takźe wszystko w normie.Chętnie zajrzę do sklepu:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wianek i dobrze że trochę Ciebie odstresował. Powodzenia i na pewno się uda :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wianek śliczny, a sklep to super pomysł.....wypali na pewno. Trzeba iść do przodu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymamy kciuki! A wianek przepiękny! Robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianek przecudny! Powodzenia ze sklepem!

    OdpowiedzUsuń
  10. no popatrz:))nie pomyślałam o wianku:))a mogłam sobie narwać dziś hortensji na niego:)
    a sklep?będzie dobrze:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wianek cudeńko. Jutro pędzę do ogródka zerwać ostatnie hortensje i popróbuję wyczarować podobny.
    Może mi się uda, kto wie? ;-)
    Pozdrowienia posyłam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam hortensje, a wianuszek cudo!<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ten wianek jest śliczny! Hortensje to jedne z moich ulubionych kwiatów, ale nie wpadłam na to aby zrobić z nich wiązankę. Kwitną mi akurat w ogrodzie, to może na weekend się pobawię w tworzenie takich cudów.

    OdpowiedzUsuń